суббота, 24 октября 2015 г.

Шановні читачі!
Вітаю вас на сторінці експериментального блогу, присвяченого бібліотечним репозитаріям!

У межах курсу «Куратор змісту 4» я отримала завдання створити блог з теми курирування. Першим записом у цьому блозі буде мій звіт про роботу, виконану протягом першого тижня навчання.
Перше завдання курсів – знайомство – не викликало проблем, це було найпростішим.
До вибору теми курирування поставилася відповідально, адже від цього залежить успіх у навчанні. Мої професійні інтереси пов’язані з вивченням створенням, організацією та використання електронних архівів та репозитаріїв у бібліотеці.
Реєстрація у Твіттері також відбулася досить легко, адже всі соціальні мережі досить схожі. Пошук твітів з теми викликав деякі складності, довелося передивитися багато відеорекомендацій, перечитати багато інформації, скористатися допомогою колег, які вже пройшли цей етап. Раніше я Твіттером не користувалася, а принцип роботи в цій мережі дещо відрізняється від звичних для мене Вконтакте та Facebook. Але все ж таки шляхом спроб та помилок мені вдалося знайти деяку інформацію. Допомогли тьюторіали, в яких надаються рекомендації стосовно виконання завдань. Мені здається, що деякі тьюторіали дещо застарілі, адже містять матеріали 2011-2013 рр., краще було б відео з сучасним інтерфейсом.
Одним з найскладніших завдань було створення блогу. Технічно це не складно, але щодо змісту виникло багато проблем. Для мене це перший досвід створення блогу, тому гадаю, що буду вчитися в процесі навчання.
Незвично було створювати газету в сервісі paper.li. З одного боку, перешкоджав початковий рівень знання англійської мови (хоча за допомогою Googl’а проблема була вирішена), з іншого – незвичний інтерфейс спочатку викликав трудності в організації. Проте з третьої спроби газета була створена!

Сподіваюся, що надалі буде ще цікавіше. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий