воскресенье, 6 декабря 2015 г.

Звіт про результати своєї роботи куратора.
Навчаючись на курсах, майже все було вперше: перший блог, перший пост, перший твіт та ретвіт. Усі завдання були цікавими, деякі спочатку викликали певні труднощі, та впевненість в тому, що це неможливо зробити, але всі завдання вдалося виконати. Чи можна назвати мене куратором? Мабуть, що можна. Але відчуваю себе як випускник Вузу. Вже дещо знаю, але розумію, що ще багато чому необхідно вчитися та вдосконалювати отримані навички. Головне, що дали тьютори – це основні навички роботи з контентом. З кожним тижнем навчання ставало все простіше розбиратися з завданнями.

Розпочну з блогу адже його використовую найчастіше. Блог створений 18 жовтня 2015 р. За цей час було 395 унікальних відвідувань. Звісно є і кращі результати,  є над чим працювати.

За весь час був один коментар: «Дуже цікаво» стосовно оцінки достовірності фото. 


Twitter
Twitterом почала користуватися лише у жовтні 2015 року, під час навчання на курсах.
Paper.li

Щодо газети Paper.li то наразі це найменш корисний для мене сервіс. У роботі його майже не використовую.
Важливим завданням вважаю пошук інформації у репозитаріях відкритих освітніх ресурсів з теми курування. Адже вдалося знайти інформацію про програмне забезпечення для організації репозитарію у бібліотеці, порівняльний аналіз різних репозитаріїв та статті про досвід впровадження та підтримку репозитаріїв. 
Періодично здійснюю пошук у таких відкритих репозитаріях: IBSS Institutional Repository; ScienceDirect; E prints; Наукова електронна бібліотека періодичних видань України
Scoop.it
Сервіс Scoop.it мені дуже сподобався, вдалося знати деякі матеріали, може, на завжди за темою, але пов’язані з бібліотекою. Порадував інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Посилання на газету http://www.scoop.it/t/library-repository.
Rebelmouse.com. 
Сервіс rebelmouse.com сподобався менше, ніж Scoop.it, але теж цікавий.  Зараз мій rebelmouse  виглядає так.
Чарівний слоник.  Робота з Evernote

З його допомогою дуже зручно зберігати потрібну інформацію.
Сервіс дуже сподобався, дуже активно використовую його у роботі. Уже з’явилися нові блокноти, не тільки пов’язані з темою курування, а й для душі.
Diigo
Diigo не тільки зручний сервіс для збереження закладок але і доволі потужний засіб їх редагування. Сервіс корисний та зручний для співпраці з пошуку інформації. Хорошою можливістю його є спільне вивчення та обговорення тематичних ресурсів з колегами.
Між двома схожими сервісами й досі не змогла вибрати, тому користуюся обома.
Сервіс Pinterest.
Періодично додаю до своєї дошки нові піни. Зручно додавати нові піни завдяки кнопці «Pin it». Для куратора дуже корисний соціальний інтернет-сервіс, адже дозволяє користувачам додавати в режимі онлайн зображення і розміщувати їх в тематичні колекції та ділитися ними з іншими користувачами.  
 Агрегатор Netvibes
Netvibes це безкоштовний веб-сайт, що дозволяє спростити роботу в мережі. Посилання на всі важливі сервіси об’єднуються на одній сторінці та ще й оновлюється все автоматично. Для куратора це найважливіше, завжди можна бути в курсі всіх змін, що відбулися на власних сторінках. За допомогою Netvibes можна оновлювати соціальні сторінки, користуватися зручним пошуком, а також додавати всі необхідні віджети. 

Symbaloo
Онлайновий робочий стіл, за допомогою якого зручно орієнтуватися в мережі, розташовуючи посилання на необхідні ресурси та сервіси. Зручно, що сервіс автоматично пропонує додавати посилання
Обидва сервіси корисні але більше сподобався Symbaloo. Незважаючи на те, що не відображаються зміни, що відбулися на сторінках, його зручно використовувати адже всі закладки зберігаються у одному місці. 
Ресурси з оцінки достовірності фото
Для оцінки достовірності фото використовувала такі програми: fotoforensics, Tineye, Jeffrey's Exif Viewer, Пошук картинок у Google. Зараз перш ніж використати фото перевіряю його достовірність.

Сервіс Klout.
Після реєстрації мій показник Klout був 10, через декілька днів, після підключення Twitter, Facebook, Youtube та Pinterest показник покращився до 49
.  Навіть не сподівалася, що буде такий показник. 97 % це робота у Facebook і тільки 3 % Twitter. Гадаю, що це пов’язано з тим, що Facebook’ом користуюся досить давно і звісно там більше друзів, а Twitter’ом почала користуватися тільки на початку курсів. Сервіс дуже сподобався тому, що буквально в декілька кліків можна отримати необхідну статистичну інформацію.
Зараз майже кожного дня перевіряю свій клаут ;) Гадаю, що такі показники стимулюють активніше розшарювати інформацію у соцмережах. Добре було б якби у нас як в Америці рівень клаут давав можливість економити. 






Комментариев нет:

Отправить комментарий