пятница, 4 декабря 2015 г.




Звіт про сьомий тиждень роботи на курсах «Куратор змісту 4»

Для опису роботи куратора вирішила взяти запропонований тьюторами план.
1.       Визначити нішу, конкретну тему, бажано не дуже широку. Бібліотечний репозитарій.
Мета: Вивчення передового досвіду колег з впровадження репозитаріїв у роботу бібліотек.
Цільова аудиторія: користувачі бібліотек та бібліотекарі.
2.       Вибрати джерела. Пошук, вивчення и визначення першочергових основних джерел інформації.  Джерелами пошуку інформації є: Pinterest, YouTube, сторінки відомих вчених у Facebook, а також блоги («Пан бібліотекар», «Могилянська бібліотекарка»).
3.       Налаштувати інструменти пошуку та відслідковування.Встановлення та налаштування запитів у основних пошукових системах, моніторингу Twitter, збір нового матеріалу з теми.За допомогою вивчених сервісів та інструментів вдалося краще вивчити предметну область. У своїй роботі використовую: Twitter,  Scoop.it, RebelMouse, Evernote, Diigo, Pinterest, пошук Google, Google Академія.
4.       Створити персональну мережу. Рекомендується знайти експертів в темі курування і за можливості встановити з ними контакт.Персональна мережа формувалася по мірі навчання на курсах. Наразі до неї входять однокурсники, колеги по роботі у Facebook та Twitter. На жаль, у Twitter дуже мало представлено вітчизняних учених, які займаються темою хоча б пов’язаною з моєю темою курування. 
5.       Агрегація всіх каналів в один потік.Із вивчених агрегаторів постійно використовую Symbaloo, ресурс, який нагадує стартову сторінку. Ресурс можна налаштувати під свої потреби, зручно переглядати всі свої ресурси. Кожній кнопці можна призначити посилання, RSS-канал, віджет, посилання на сторінку блогу. 
6.       Створити фільтри для вхідних каналів  та зберегти максимальний контроль, для виключення спаму, підроблених статей та матеріали низької якості. Забезпечення достовірності інформації для представлення на власних ресурсах необхідно використовувати створені фільтри для вхідних каналів такі як: пошук у наукових журналах, де більша вірогідність достовірної інформації, та журналів з високим імпакт фактором.
7.       Вибирати матеріали для публікації.Вибір матеріалу, який публікувався у блозі з теми курування був продиктований поставленими завданнями. Надалі планую публікацію повідомлень з теми курування, а також бібліотечних цікавинок.
8.       Редагувати матеріали, додавати вступ, короткий виклад змісту, огляд помилок, коментарі. Основним досягненням стало написання звітів та ведення блогу
9.       Надавати більше контенту. Надавати назву, з якої буде зрозумілий контент. Періодично оновлювати контент. Використовуючи пошук за хештегами іноді вдається найти корисний матеріал, який розміщую на власних ресурсах. Допомагають електронні газети, а також агрегатори.
10.  Надавати посилання на джерела, авторів за можливості. Це допомагає підвищити надійність та повагу серед читачів. І раніше при запозиченні матеріалу з інтернету завжди давала посилання на першоджерело. Завдяки курсам навчилася шукати автора фото, що дуже корисно при підготовці презентації.
11.  Послідовність вибраних новин, для зручної подачі інформації. Організувати класифікацію та архівацію новин шляхом присвоєння тегів та категорій. Класифікація та архівація новин забезпечується завдяки написанню ярликів, тегів. У блозі автоматично створюється архів повідомлень.
12.  Розповідати про свою місію, партнерів. Публікуючи звіти про виконану роботу одночасно знайомлю користувачів з вивченою інформацією.
13.  Розповсюдження на синдикація за відповідними каналами у тому числі соціальні мережі, блог. Розподілення інформації відбувається таким чином: для публікації звітів використовую блог, для інформування колег та пошуку цікавої інформаціїFacebook та Twitter. Для збереження інформаціїDIIGO, Pinterestта Evernote.
14.  Зворотній зв'язок. Поки що зворотньогозв’язку майже немає,лише декілька коментарів. Слідкую за однокурсниками у Facebook та Twitter, і цікаву інформацію поширюю на своїх сторінках.
15.  Вдосконалювати та покращувати. Нині я знаходжуся на початковому рівні курування. Адже за 8 тижнів вдалося тільки ознайомитися з основними сервісами та інструментами. Зараз ті сервіси, що вивчили на початку курсу, вже активніше використовую у роботі. Надалі буду продовжувати їх освоєння та впровадження.

Комментариев нет:

Отправить комментарий