понедельник, 30 ноября 2015 г.

Знайомство з сервісом Klout.
Вплив соціальних мереж зростає з кожним днем, і відповідно все більше людей прагнуть ними скористатися. Цікавим інструментом відслідковування соціальної активності є сервіс Klout.
Klout – це інструмент, що вимірює розмір персональної мережі, кількість контенту, який публікує автор і те, як інші користувачі взаємодіють з цими публікаціями. Основною задачею є відстеження соціальної активності, також дозволяє визначати популярних і впливових користувачів соціальних мереж. Після підключення соціальних мереж можна визначити власний рейтинг. Сервіс відслідковує діяльність автора і взаємодію з контентом, кількість та склад фоловерів та фоловінгів. Відомості аналізуються і видаються у зручному вигляді графіків. Оцінка Klout – це чисельне відображення впливу у  твіттері. Чим більше у автора ретвітів і відповідей на них, переходів за посиланнями, тим більшим буде вплив.
Після реєстрації мый показник Klout був 10, через декілька днів, після підключення Twitter, Facebook, Youtube та Pinterest показник покращився до 47.  97 % це робота у Facebook і тільки 3 % Twitter. Гадаю, що це пов’язано з тим, що Facebookом користуюся досить давно і звісно там більше друзів, а Twitterом почала користуватися тільки на початку курсів. Сервіс дуже сподобався тому, що буквально в декілька кліків можна отримати необхідну статистичну інформацію.


Використання сервісу для куратора змісту дасть можливість відслідковувати ефективність своїх дій та розробляти ефективні плани на майбутнє. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий